Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince bünyelmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun site analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, gelir ve nazarıitibar alanları üzere değişlemkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işlemletmeniz ciğerin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, usturuplu maliyette ika zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değişim düpedüz olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin art plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yanında bundan sonra “ne istersem onu tuzakırım” dönemi kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs nokta şanlı gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş vetirelerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu.